Príbeh crystall a Myzarey

29. července 2008 v 2:09 | crystallica |  Príbeh crystall & Myzarey
Tento článok mal pôvodne slúžiť ako databáza mien a postáv pre náš spoločne písaný príbeh - Puzzle Story, ktorý má zatiaľ štyri príspevky. Tušila som, že sa nik nebude unúvať vyjadriť sa. Myzarey-chan sa však vyjadrila, ako ma to potešilo!

Tak sme spolu vymysleli meno hlavnej hrdinky (o jej meno som vás vlastne žiadala primárne, keďže táto otázka zostala nevyriešená, pomenujem/e ju náhodne, kto chce ako chce) - Yamitsu a mená ďalších dvoch postáv - Shiroii a Chouchou. Všetko japonsky ladené, nečudujte sa, nemali ste to nechať na nás - japanofilkách.

A s menami sme vymysleli i celé postavy... Yamitsu a Shiroii ako dvojčatá, takmer protikladné, Yamitsu - ona, celá v čiernom; Shiroii - on, šedé vlasy (na crystallicinu žiadosť), nonstop zavretý vo svojej izbe, nik nevie, čo tam stvára; obaja dosť veľkí podivíni, mĺkvi, kamenné tváre, čo nikdy nedajú znať žiadnu emóciu. Chouchou, malé nevinné dievčatko, anjelska tvárička, kučeravé vlásky, ako porcelánová bábika. No zdanie niekedy klame a opak je pravdou, za nevinnou maskou sa skrýva beštia...

Mali sme postavy, no fantázia pracovala ďalej, až sme si vymysleli celý príbeh (kto ho bude chcieť neskôr čítať, nemal by si pozerať komentáre pri tomto článku, sú tu zaznačené naše tvorivé postupy, celý dej, všetky jeho variácie, prosto samý spoiler).

Samozrejme, bol to už iba náš príbeh, nechceli sme ho nanucovať i ostatným členkám puzzle-teamu a bolo by lepšie, keby Puzzle Story bolo spontánnejšie, pri čom my s Myzu-chan máme príbeh takmer kompletný, vrátane jeho dvesto variácii a päťsto mnohorakých koncov. Preto sme sa rozhodli písať si tento príbeh len my, samy dve, postranne, popri spoločnom Puzzle Story, v ktorom však budeme, taktiež pokračovať. Čiže prosím všetky ostatné puzzle-storistky, aby nám do toho nezasahovali. Bude to len a len naše, v špeciálnej rubrike.

Aby som vám namotala, poviem vám,
čo v našom príbehu okrem troch vyššie spomínaných postáv môžete očakávať:
Zápas medzi nesmrteľnými á la Highlander,
upírov, stredovek,
samé masakre pretkané snáď dobrým humorom, lásku...

Ostatným Puzzlestoristkám ešte raz odkazujem: normálne pokračujeme v písaní nášho načatého príbehu, toto je len súkromná postranná akcia dvoch diev, ktoré raz kopla múza.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 2:22 | Reagovat

Ááá, práve som si vyskladala meno! Už riadne dlho polemizujem nad tým, ako sa po japonsky povie "motýľ", tak som si to našla v slovníku, rovno pred chvíľou. No výsledok ma akosi sklamal, čakala som mierne vznešenejšie slovo, toto je skôr... Vtipné :D.

motýľ (japonsky) = kochou, chou, chouchou

Teraz to vidím na dáke malé dievčatko, čo vyzerá hrozne nevinne, ako krehká porcelánová bábika, volá sa Chouchou, prečo sa je všetci vysmievajú a v skutočnosti je to riadna beštia. Možno upírik alebo čo :D.

To ma len teraz napadlo, pôvodne som ešte vyhľadala slovo "čierny"

čierny (japonsky) = kuroi, burakku, kuromeru, kuro

Chcela som to spojiť, niečo ako "čierny motýľ", hoci viem, že japonci to spájajú podľa písania, čiže zo znakov, ja ich abecedy neviem, gomeme ^^. Tak mi z toho vzniklo len toto:

"Courochou"

Znie to skôr vtipne ja viem, hoci význam to chce mať dosť poetický "couro" ako obmena "kuro", čo okrem čiernej značí i "temný" a "chou" ako prosto motýľ :D. No napadlo ma, že by to mohlo byť á la Ichigo, aj jemu sa smejú, že sa volá "jahoda" a pri tom ma meno vyskladané z "ichi", čo znamená "jeden" a "go", no, preložili to ako anjel strážny, anjel ochranca. Prosto si to želá dáku vážnu postavu, ktorá vždy, keď sa predstaví, okolie to rozosmeje a ona bude nahnevane vysvetľovať, že jej meno vôbec nie je smiešne.

Haha, no som zvedavá, kto si toto prečíta. A ešte viac som zvedavá, kto v tejto konverzácii bude pokračovať, či pripíše svoj návrh :D.

2 Myzarey - chan Myzarey - chan | 29. července 2008 v 16:25 | Reagovat

Omg,ty mi čítaš myšlienky? xD Presne práve kvôli tomuto som včera - vlastne dnes - nepokračovala. Otvorila som word,začala písať o tom hlase a keď som sa chcela vrátiť ku tomu dievčaťu,zasekla som sa ... nepasovalo mi tam "dievča bolo toto a toto" a meno som sama vymyslieť nechcela. Preto som to jednoducho zrušila xD

A ku tým menám : mne je vlastne jedno ako sa bude postava volať,ale mne sa v posl.čase strašne páči meno Shiroii (áno s dvoma i,lebo takto sato má čítať "široí" a s jedným by sa to prečítalo ako "široi" a to mi znie obyčajne),hoci to sa ku našej tmavovlasej dievčine nehodí,keďže shiroi je biela (farba),ha xD

Och a už si ma teda inšpirovala ku tým spájaniam,tak by sa mi ešte páčilo Yamitsu - Yami ako "tmavý,temný" prosto "dark" a mitsu zo slova mitsukai - anjel,tak mi to tam sadlo,lebo yami končí na mi a mitsukai sa na to mi začína xD Počkaj,a ako tak pozerám,tak mitsu samostatné môže byť aj "mystéria" (malo aj ďalšie významy,ale tie ma nezaujali xD). Takže toľko atashi no opinion (to nie angličtina pospletaná s japončinou,aj to opinion je japonsky - názor samozrejme a atashi je,ako vieme skôr ženské vyjadrenie pre "ja" xD)

3 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 18:26 | Reagovat

Hehe, no my moc neviem, čo je to "atashi", Myz-chan, neviem ako vy :D. Teda vy viete :D.

No, ale ku tým menám, asi sa okrem nás dvoch do toho nik nezapojí, potom nech sa ale nik nesťažuje, ja som ich vyzývala. Takže, to Shiroi je úžasné, hoci mne sa to páči s jedným "i", to je ale jedno :D. Tak by naša vysoké čienovlasá baba mohla všade behať v čiernom. A mohla by mať biely protiklad s menom Shiroi :D. Teda Shiroii :D. Ale nemohol by to byť šedovlasý chlapček :D?

A Yamitsu je geniálne! Mohli by ju volať aj samostatne Mitsu, ako skratku z mena! Páči, páči sa mi to! Ak nebude žiaden protinávrh, môj či niekoho iného, vidím ju na Yamitsu, znie to hrozne krásne!

Inak, tiež ma napadlo, nebude vadiť, ak tak vopchám aj fantasy?

4 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 18:27 | Reagovat

Myslím vopchať fantasy námet, zkomponovať ho do príbehu :D.

5 Myzarey - chan Myzarey - chan | 29. července 2008 v 19:05 | Reagovat

Och no tie japonské boku,watashi,atashi,ore,sto výrazov pre obyčajné "ja". Pokiaľ ja viem (a myslím si že to viem xD), boku je skôr pre mužov,watashi je formálne a neutrálnejšie,atashi používajú ženy a ore muži (Tuším v Ouran-e to povedala Haruhi a Tamaki potom vystrájal že je dievča a takto sa vyjadruje xD).A pre "ty" poznám anata,kimi a omae,pričom omae je neformálne,anata je formálne a kimi používajú skôr muži než ženy. Nuž a tak si o niečo múdrejšia xD

A k veci ^^. Som rada,že sa ti tie mená páčia,hlavne to Yamitsu,eh,z mojej vlastnej hlavy dačo také,až mi je to divné (hlavne že ja keď uvažovala nad japonským menom tak ma nenapadlo vôbec nič xD).

A proti šedovlasému chlapčekovi rozhodne nebudem protestovať - normálne by ma napadlo,že ten hlas by mohol patriť jemu,pričom sa správal záhadnejšie preto,lebo je celý dajaký divný a sotva vychádza z väčšinou zamknutej izby, a nikto netuší čo tam robí - no a tak by z toho mohlo vzniknúť fantasy - normálne som toto mala rozpísané v tom čo som chcela pokračovať v tomto tvojom,ale potom som to zrušila,že naša tmavovlasá postavička mala brata,kt robí niečo záhadné v izbe,s fantasy som samozrejme naprosto počítala! ^^ Len taký návrh xD

Hoci,mám pocit že práve som tu vytvorila celú jednu postavu xDxDxD

6 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 22:36 | Reagovat

Myz-chan, to je naprosto geniálne, ja som tiež chcela, aby ten záhadný hlas bol jej brat, pokojne by to mohol byť Shiroii! Shiroii a Yamitsu, však to môžu byť dvojičky, pls, pls, ja žeriem dvojičky! Ona čierna, on biely! Mucheche! A čo keby to bola dáka riadne divná celá rodina, čo by mala dáke tajomstvo? Keď som videla Zrodenie zla, rozhodla som sa, že moja ďalšia hlavná postava nude bývať na hrade! Normálnom stredovekom hrade, veľkom majestátnom, kamennom!

Vidím to na krásny hrad na konci dákej zašitej dediny v horách, husrý ihličnatý les, od dediny ho oddeluje dáka roklinka, a tam býva jedna divná rodinka. Ich predkovia boli šlachticmi, pán XYZ má ešte stále titul gróf a čosto veľa pracuje, nikdy nie je doma, stále je niekde na služobkách v zahraničí (ale nikto presne nevie, aká je jeho profesia). Má manželku, ktorá je chorá, už roky nevyšla z domu/hradu a zopár detvákov. Napríklad dvojičky Yamitsu a Shiroii. Ona - Yamitsu - celá v čiernom, nikdy na sebe nedá znať žiadnu emóciu (ako celá jej divná família) a on - Shiroii, taká belšia postava, ako jej belší protiklad, hoci skôr šedivý než biely, keďže musí mať šedé alebo strieborné, ako to kto berie, vlasy. Furt je len zvavretý vo svojej izbe, stále je zamknutá, nikoho tma nepúšťa a kto vie, čo tam stvára.

Yamitsu nemá veľa kamošiek, pretože býva na hrade, nikto sa s ňou nebaví, že je to zazobaná čaja. Hoci už moc bohatí nie sú, prosto im zostal hrad a titul. Mohla by sa baviť s malým dievčatkom menom Chouchou, čo vyzerá ako porcelánová bábika anjelik, no pri tom je to riadna beštia (asi ako Rio zo Spiral :D). A...

Dobre, stop, popustila som uzdu svojej fantázii, ale už končím... To si prosto nevšímajte :D.

Čiže ja som za Yamitsu a jej brata-dvojča Shiroii-a so šedými vlasmi a čiernymi (?) očami. Ona by mohla byť... hnedooká do červena ;)

7 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 22:38 | Reagovat

* bude bývať

* hustý ihličnatý les

* od dediny ho (myslím ten hrad, nie les, les je všade okolo :D)

* a tam (nie v tej rokline, ale v tom hrade :D)

* zavretý vo svojej izbe

8 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 22:47 | Reagovat

Aaaaa, práve ma čosi napadlooo!

Teraz pokračujem v tom svojom kecaní s tým hradom a tak, hoci je to od veci ;).

Ale videl niekto Highlandera? To je úžasný film, myslím tým jeho pointu, nie spracovanie, veď je dosť starý, no :D.

Ale ide o tú nesmrteľnosť, tina-chan ma nabudila, keď povedala, že už má 20 spôsobov, ako majiteľ toho hlasu môže našu devu zabiť.

Ja tam chcem niekoho nesmrteľného!

Takého, čo ho už nebaví žiť, no je nesmrteľný, hold má smolu. Takého, čo tu je už tisícročia a svet sa mu čím ďalej, tým menej páči! Pjosím, toho tam chceeem! Ich otec bude nesmrteľný!, mucheche, a dvojičky to zdedili po ňom a preto ho znenávidia a budú ho chcieť zabiť, pretože im pripravil taký nekonečný osud, aký má on sám. No on rezignovaný z toho, že je tak dlho na svete, tak ani moc neprotestuje, keď ho chcú vlastné deti zabiť :D...

A viem, čo Shiroii stvára vo svojej izbe! Vyvoláva démonov, otvára brány do pekla, podpisuje zmluvu s diablom, prosto niečo také, pretože sa chce tej nesmrteľnosti zbaviť a už nenachádza iný spôsob ako spolčiť sa so zlom. Tak sa stane zlým!

A v dedine bude dáka vražda! A...

Ježišiii, kukajte, ako mi to páli, tuším sa mi vrátila múza, mucheche! Nebojte, toto sa nepoužije v našom PS, no ja si to možno napíšem ako poviedku, keď tak. Lebo mne sa to zatiaľ páči :D.

9 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 23:36 | Reagovat

Áááá, práve som to domyslela! Ono ich je tých nesmrteľných viac, a bojujú medzi sebou na život a na smrť, až musí zostať jeden víťaz! Prosto úplne presne ako v Highlanderovi.

No a dvojičky sú teda naštvané na otca, že sú na svete už 634 rokov a vďaka nemu tu budú večne, tak sa ho prosto rozhodnú z pomsty zabiť, čo tam po tom, že je to ich otec, tak sa spoja. Medzi tým tam budú prichádzať ďalší nesmrteľní, lebo ich je už sakra málo a každý chce zostať posledným, pretože všetci nesmrteľní sú zviazaní kúzlom. Prosto sa v dávnych dobách skupinka mágov nudila, tak si povedali, že stvoria nesmrteľných ľudí, ktorí medzi sebou budú bojovať, aby ich malo čo roztyľovať. Tak si napísali zoznam mien, teda ľudí, čo budú nemrteľní a tak je každý, kto je na tom zozname, jedoducho nesmrteľný - prosto ako osudový zoznam :D. Čiže za to v podstate otec dvojičiek ani nemôže, jeho decká boli napísané na zozname, to je len náhoda, že sú to jeho decká, ide i tak o zoznam :D.

No, ale pointa je taká, že keďže sú nesmrteľní zviazaní kúzlom, musia proti sebe bojovať, hrozne ich to prosto láka, hoc by nechceli. Otec je napríklad pasívny, vždy sa chce nechať zabiť, no kúzlo ho napokon donúti bojovať. Inak, btw, nesmrteľný je samo, nesmrteľný, čiže nemôže zomrieť, no ak nesmrteľného zabije iný nesmrteľný, tak zomrieť môže.

Takže ešte raz, dvojičky sa spoja proti otcovi, no pre kúzlo sa im on nebude môcť len tak nechať zabiť, hoc v kútiku duše aj chce, čiže to bude riadny masaker. Ale pripletie sa tam i tá kamoška Yamitsu, Chouchou, pretože vysvitne, že ona je tiež nesmrteľná, že sa j Yamitsu bavila len preto, aby bola nesmrteľným bližšie, aby mohla počkať, než sa všetci vyzabíjajú a ona potom bodne kamoške dýku do chrbta, doslovne, a zostane posledná nesmrteľná!

Čiže sa tam budú všetci masakrovať, hoci z našej rodinnej trojice chce v podstate každý už konečne zomrieť. Myslím, že by mohol ako posledný nesmrteľný na svete zostať, ako inak, šedovlasý mládene, achh! Pretože napokon zradí sestru, s ktorou sa spolčil proti otcovi, pretože okrem sestry sa spolčil i s tými démonmi z pekla, prosto prešiel na zlú stranu, strana nesmrteľných je inak poväčšinou neutrálna :D. Čiže zostane ako posledný!

Poslednému nesmrteľnému je sľúbená odmena, tak ako to bolo v Highlanderovi, no tu to nebude taký happyend, ako tam, že chudáčik Highlander sa stane obyčajným smrteľníkom a bude šťastný so svojou čajou :D. Tam tí mágovia, čo nesmrteľných stvorili si totiž mysleli, že nesmrteľnosť je najväčší dar, čiže Shiroii zostane za domenu nesmrteľný, hoci sa celú dobu snaží skôr chcípnuť :D. A tak bude na veky vekov behať po tejto zemi smutný rezignovaný šedovlasý sexi nesmrteľný chlapík :D.

Ach, geniálne!

Inak, to si nevšímajte, že to sem píšem, respektívne, nech si to slečna Myz-chan nevšíma, prosto som dostala nápad (ha, presne toto je dokonalý opis mojich tvorivých postupov - príde zopár podnetov, potom to treba nechať kryštalizovať a dokryštalizuje sa to až pri samotnom písaní) a musela som si ho zapísať, aby som naň nezabudla! A keď som sem už začala a nemám kam písať, bo mám plný stôl papierov, keďže už dva dni (ne)robím poriadok vo svojich poviedkach...

Čiže si to nevšímať :D!

Myz-chan, ja si to fakt napíšem, nebude ti vadiť, ak použijem tvoje mená, hm, nebude :D? Ja ťa spomeniem ako iniciátorku mien v začiatku! Hoci už neplánujem písať na internet, len tak, do šuplíka pre seba. Len to nevrav mojim "čitateľom" na SuiGeneris(.blog.cz), niektorým by sa ta nemuselo páčiť :D. Ale neboj, ja im to raz poviem, že už nebude žiaden poviedkový blog :D. Ale má to čas ;)

10 Myzarey - chan Myzarey - chan | 29. července 2008 v 23:40 | Reagovat

crystall! To mi nerooooob! Veď ja som posadnutá už dlhšie myšlienkou že napíšem poviedku kde budú hlavné postavy bývať na obrovskom hrade ďaleko od poriadnej civilizácie a pritom budú mať akési desivé tajomstvo,o kt. budú vedieť len rodičia. Samozrejme,všetko je niekedy za stredoveku,kedy sa čo i len najmenší priestupok rovnal krutému trestu (normálne som nedávno začala písať o veľmi chudobnej žene kt býva na nejakej dedine vo Francúzsku,umrie jej matka a ona sa vyberie potom do Paríža jednej bohatej rodine robiť slúžku - to však netušila,že tá rodina má hrozné tajomstvo o ich existencii a keďže ja milujem upírov,tak celá rodina je rodina upírov - ach,dlhovlasý upír v stredovekom oblečení stojaci za tmavej noci niekde pri horiacom krbe s pohárom vína,čo je vlastne krv,v ruke - a jej život na tom hrade sa potom zmení na nočnú moru,a celé som to začala písať vo forme denníka! a teraz schladenie - nedopíšem to ^^ ). Ozaj,v tomto už asi nie,ale v príbehu kt sa bude písať bza týmto musí byť dajaký upír! Ja túžim po upírovi! Dlhovlasom,čiernovlasom, vysokom, navonok romantickom upírovi s uhrančivým pohľadom,prekrásnymi slabomodrými očami a v bielom oblečení,ktorý dokáže dostať každého svojím elegantným a ladným správaním na úrovni! Och,aj ja som sa akosi nechala uniesť ^^.

K príbehu! To by bolo geniálne,čo si napísala! xD Ale ja naozaj chcem,aby ten príbeh bol z dajakého iného storočia,hold neskoro,lebo mobilné telefóny v stredoveku asi ešte nemali,ale až tento skončí,tak hlasujem za príbeh odohrávajúci sa v stredoveku!

Prinajmenšom naša Yamitsu,divná a tajomná to osoba,pôjde na prechádzku do čierneho lesa,ďaleko od domova,a tam stretne malú Chouchou,ako si napísala ty,prekrásne modrooké blonďavé kučeravé dievčatko,ako porcelánová bábika krehká a jemná,bude to však absolútny klam a Chouchou bude v skutočnosti ... čo ja viem,napríklad démon vyvolaný Shiroii-om! Chouchou bude zranená,čo samozrejme len narafičila,v skutočnosti sa nezranila. Yamitsu ju zoberie ku nim domov,lebo jej buď bude ľúto,alebo Chouchou ako démonka ju telepaticky zhypnotizuje,alebo čo a Shiroii ju spozná! Každému bude rozprávať že Chouchou je démon,nikto mu však neverí keď vidí to malé zlaté nevinné dievčatko a každý ho bude mať za naprostého blázna! Zatiaľ čo naša rodinka XY sa bude o malú Chouchou starať,v telke budú dávať správy o vražde kt sa objavila ... zhodou okolností vtedy keď sa objavila Chouchou. Yamitsu je inteligentá a všimne si súvislosti,môže však byť neskoro,lebo keď sa raz z prechádzky vráti domov,nikto tam nebude,dvere vylomené,obloky porozbíjané a na schodoch krv a ...

OK,teraz som sa nechala uniesť zase a ešte viacej,končím a padám zapnúť word! Mám mega kreatívnu náladu!

11 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 23:45 | Reagovat

Ako, tým plným stolom papierov a nemám kam písať, myslím, že sú to už maximálne popísané papiere, nebudem písať niečo k niečomu úplne od veci, bo na to zabudnem, ako vždy :D. Tu si to ale nájdem ;)

12 crystall crystall | E-mail | Web | 29. července 2008 v 23:52 | Reagovat

Booože, Myz-chan, myslím, že máme obe dáku extrémne kreatívnu náladu, hehe :D. Zo schladenie ma ale maximálne schladilo, fakt!

No, čo sa inak týka Chouchou a tak ďalej, ako si písala, to je riadne dobré! Wow! Mohlo by byť, neviem, ako ostatní, ja som brutálne za :D.

Nooo, a to s tým stredovekom, pokojne by sa to mohlo stať i v tomto príbehu, ja rada také alternatívne príbehy, čo sa odohrávajú zároveň v dvoch svetoch alebo dvoch časom, pokojne sa to sem ešte dá zakomponovať, ak by si hrozne chcela :D. Mohli by napríklad chcieť odhaliť dáke tajomstvá minulosti, tak že prenesme sa prosto do minulosti a zistíme si priamo :D. Tak by mohla byť aspoň kapitolka v stredoveku :D.

13 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 0:00 | Reagovat

Jasné,mohlo by tam byť niečo so strojom času,napríklad by im to mohlo helfnúť pri vraždách spôsobených Chouchou,lebo ako že sa niečo podobné dialo aj v minulosti - odkiaľ to budú vedieť? Od ich nesmrteľného otca predsa! Yamitsu o tom otec rozprával a práve vďaka tomu si všimne tie súvislosti - och to všetko tak perfektne do seba zapadá! xDxDxD Prosto Yamitsu sa bude vraciať dakde do stredoveku,hned po tom čo nájde ten dom v tom vyššie opísanom stave,vráti sa teda do doby kedy Chouchou robila neporiadok v danom meste... ešte netuším ako sa to vyrieši,ale na dačo sa príde!

14 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 1:43 | Reagovat

Wow, ale sme dobré, Myz-chan, my by sme spolu teda písali! Hm, tak ma napadá, nerozpíšeme si tento príbeh mi dve sami od začiatku, keď ho máme tak krásne spoločne premyslený, vieš, tuto tamto, čo sme zatiaľ na 4. príspevky začali, do toho ešte ostatné baby moc nekecali, a ja nechcem, aby sme všetko vymýšľali bez nich, práveže s nimi sa nič vymyslieť nedá, oni takto ako ty nespolupracujú, presne toto som totiž od nich chcela, vymyslieť základnú pointu príbehu :D. Oni si však vybrali písať len tak, absolútne neohraničene, neobmedzene, tak čo takto spísať si toto naše druhé, kam ešte pridáme upíra v bielom, ktorého Yamitsu stretne v tom stredoveku a buchne sa do neho, no musí ho opustiť, pretože sa musí vrátiť späť, len my dve, spolu, hm :D?

15 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 1:45 | Reagovat

A prosím, mohol by to Shiroii zázrakom prežiť :D? Teda, nik by nevedel, že prežil, len by napokon prežil :D. Je to moja obľúbená postava, nezabíjajme ju (hneď) :D.

16 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 2:35 | Reagovat

No to nie je zlý nápad,crystall ^^ Posledné dni mám totálnu písaciu náladu,ako nikdy - aj teraz,ten príbeh vyššie spomínaný,teda ten s upíriou rodinou kt som mala rozpísaný,normálne som to začala písať odznova a už sa s tým hrám niečo cez dva hodiny,trčím na štvrtej strane a,nechcem predbiehať,ale zatiaľ to vyzerá sľubne,že to možno aj dokončím! ^^ Ešte by som pokračovala,ale radšej už padám spať,lebo matka príde strašiť xD

A osud Shiroii-a (môže byť aj s jedným i,mne je to tak jedno,i hore dole xD) teda nechám v tvojích rukách xD Ešte sme ani nezačali a tvoja obľúbená postava! xDxDxD

Ale počkaj počkaj,čo si myslela tým že nebude žiadny poviedkový blog,hádam som to len zle pochopila v takúto hodinu! o.O

A tie mená,používaj ich ako chceš,kedy chceš,kde chceš,kvôli čomu chceš! xD

17 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 3:21 | Reagovat

No, Myz-chan, ku tomu nebytiu môjho poviedkového blogu, ku tomu sa musí ešte presne vyjadriť, tak to zatiaľ nechajme, že to je prosto neskorá hodina a o takomto čase sa takéto veci nemajú nielen spomínať, ale ani sa ďalej rozvíjať :D. Mienka ale asi (isto) použijem v tamtom, Highlanderovskom, čo som tu spomínala, či budeme písať my dve spoločný príbeh, to uvidíme časom, mi fakt sa mi ten nápad páči a samo, že Shiroii je len a len môj a jeho osud závisí len a len odo mňa. A čoby, že on vlastne ani ešte neexistuje a ja som si ho už obľúbila, ja ho mám vysnívaného už dávno ;).

18 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 3:23 | Reagovat

Aha, a ak by slečna dopísala tú poviedku, nemohla by som si ju prečítať :D? Ak slečna chce, pokojne ju inak môže zverejniť napríklad tu, má tu zvlášť rubriku ;).

19 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 3:24 | Reagovat

A tiež bežím radšej spať, včera ma matka vymákla o pol piatej ráno, náhodou sa zobudila a šla na vécko, už viac neriskujem, som malú prednášku i dostala, hoc len malú malinkú :D.

20 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 7:47 | Reagovat

crystall,

Haha,aj mne sa akosi veľmi zapáčila tá myšlienka na ten spoločný príbeh,teda keď sme tu mali tie záchvaty kreatívnosti čo bude ďalej tak to znie brutálne a ak to vyjde tak to bude hotové dielo! xDxDxD

A v prípade,že tú poviedku dopíšem a budem s ňou čo i len trocha spokojná,tak by som to mohla zverejniť,ale nerob si nádeje xD

A inak ak sa pýtaš čo robím tak skoro hore - o tretej som šla spať a ráno o pol šiestej ma matka zobudila že došla sestra zo Španielska. A keď už raz vstanem,tak nie je šanca že zaspím. No nezačína tento deň svetovo,spala som maximálne dve hodiny a pol,môj nový rekord!

21 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 17:22 | Reagovat

Júúú, Myz-chan, čítaš mi myšlienky, to ma prvé napadlo, keď som videla to 7:47, ani som nevnímala ten komentár, spočiatku :D.

No, dúfam, že sa ti to páčiť bude, rada by som si to prečítala :D.

Neurobíme si teda rubriku Príbeh by crystall & Myz-chan tam niekde pod Konečnou verziou a nezačneme :D? Mám inak nápad, keďže to bude len príbeh nás dvoch, nebudeme mať limity z PS, prosto môžeme písať aj úplne dlhé príspevky a koľko chceme za sebou. A potom, až to bude, si to každá z nás ešte raz pozrie a prípadne doplní, čo by sa kde hodilo, ak bude treba. Aby bola konečná verzia patrične dobrá. Hm :D?

22 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 17:23 | Reagovat

Alebo ešte lepšie, nevymyslíme tomu príbehu meno, keď dej už riadne vieme, mohli by sme ho hneď vymyslieť!

Len ma práve nič nenapadá, hm...

23 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 18:57 | Reagovat

Hej,crystall,to vidím tak,že dneska veru neponocujem,brutááálne som unavená! Lebo tiež sestre trebalo prísť tak skoro ráno! xD

A vlastná rubrika je dobrý nápad,lebo pri tejto pracovnej verzii by sa to len motalo dokopy,tiež som nad tým dnes uvažovala ^^.

A ja si myslím,že príbehu by sme mali dať meno na konci (s názvami mám furt problémy,ani moja upíria poviedka nepozná meno xD) a to by potom mohlo byť niečo,čo nejaká postava povedala,chápeš,dajaká časť obsahovo dôležitej múdrosti,dôležitého výroku kt o niečom v celom príbehu rozhodoval,alebo dajaké obrazné pomenovanie toho celého,hoci to by nás mohlo napadnúť aj hneď keď vieme čo a ako (to ma inšpirovalo nedávno čo išlo v telke,dajaký "Kruh nekonečného svetla" či ako sa to volalo a tuším sa tým myslela večnosť,a dosť sa to spomínalo v takej knižke čo čítal starý otec svojej vnučke,denník tuším). Čiže vlastne ak sme za obrazné pomenovanie,tak prosto nájdeme pointu celého o čom to je,hlavnú myšlienku,slovo dôležité pre náš príbeh,to by mohlo byť napríklad (vymyslím si) "nesmrteľnosť" a vymyslíme na to dajaké obrazné pomenovanie,alebo prirovnanie,charakteristický znak a to bude názov tohoto celého! Chápeš,aby ten názov nebol taký okatý,ale človek sa zamyslel o čom to asi bude a vyššie napísané sa minimálne mne zdá ako dobrý nápad ^^.

24 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 19:31 | Reagovat

Ozaj,netuším či tam chceme prepchať aj dajakého upíra - no,hoci keď sa to odohráva v stredoveku,tak ja som plne za aspoň jedného nenápadného upíra (v podstate by mohol byť niečo ako nižšia forma tých nesmrteľných,lebo upíri sú tiež nesmrteľní,ibaže ich môže zabiť hocikto a týchto nesmrteľných iba dajaký ďalší nesmrteľný - aby však upíri neboli takí úplne slabí a bezbranní,v daktorých príbehoch o upíroch sa často píše že upíri patrili do istého klanu,kt sa vyznačoval charakteristickou schopnosťou,rovnako je to aj v hre Vampire The Masquerade: Bloodlines,no iba že tam mal upír tri schopnosti a všetky mali stupne,čiže v podstate vedel robiť 15 vecí,pokiaľ medzi jeho schopnosti nepatrila neviditeľnosť,predzvesť kt sa len zlepšovali a podobne,to nás nezaujíma - vlastne ma napadol môj najobľúbenejší klan Malkavian,tie klany nie sú iba v tej hre,sú známe všeobecne a Malkaviani sa vyznačovali chorou mysľou a odpoveďami,kt sa zdali úplne od veci,videli skrytú pravdu,hoci o nej sami nevedeli,veciam dávali pomenovania,moja malkavianka napr. mozog nazývala "sivá kôra",alebo bombu "búchatko",alebo jednu ženskú volala "Kráľovná zrkadiel",pretože vo svojom vnútri vedela že tá žena vie meniť svoje podoby na inú osobu,teda že vedela podať presný obraz druhej - preto kráľovná zrkadiel,bolo by to isté oživenie s tými ich kecami,ja som dakedy provokovala ľudí že som kecala presne tak a každý po mne kukal o čom točím xD Práve to mám rozohraté,môžem zapísať pár kecov a potom ti ich napíšem,aby si mala obraz,ak teda tam budú oni; Alebo ma napadol druhý klan Tremere,kt boli v podstate upírski čarodejníci krvi - dali by sme do toho trošičku mágie - no,nie dajaký Harry Potter poskakujúci s paličkou v ruke,poprípade posl klan prichádzajúci do úvahy - klan Ventrue - upírska smotánka,ľudia správajúci sa na úrovni mysliaci že sú niečo viac,to by sa mi sem hodilo najviac ^^ ). OK,vidno že upírov milujem xD Čiže ak by tam bol,aké dáme meno jemu,lebo to by bola moja naj postava xD Netuším,či uvažovať nad niečím japonským,alebo sa postarať o francúzske meno,že je to upír z významnej francúzskej rodiny,chápeš,Francúzsko - elegancia,k upírom mi to ide xD

25 tina-chan tina-chan | E-mail | Web | 30. července 2008 v 20:31 | Reagovat

wow... baby vy ste to tu jako rozbehli... :D ja vam do toho vobec nechcem kecat ani nic.-.. (tak sa na mna prosiiim nenahnevajte)

AYAmee-sama - ja som myslela, ze to bude, tak ked autorka Z (ako jedna z vas) napise prispevok a druha da nan akekolvek pokracovanie... co napriklad uplne zmani situaciu... a ostatne autorky sa budu musiet prisposobit... proste ako v zivot, ze necakas, ze sa nieco stane, noono to pride a ty musis vediet reagovat... :D (hadam, sa nenahnevas abo tak)

highlander? wow! minule som to rozpozerala, no nedopozerala... ked som bola na anime show, tam to bezalo v anime-forme :D skoro ma kleplo :D

Myzarey-sama - wow! upirik!!! :D jojojo! krasny opis si tam hodila... by mu bodlo vymysliet nejake stare meno, ktore by si on skratil na nejaku sexi prezyvku :D (*trochu slinta nad klavesnicou*)

a este dodatok, ktory so skoro zabudla.... tie mena su uplne genialne! nemam slov! inak mam na vas otravnu prosbu... a kedze sa to odohrava v sredoveku tak asi aj nepouzitelne... no i tak... nemohli by ste mi tam hodit daku gothic-holku? :D

juj uzasne nepady mate... tesim tesim tesim sa na dalsie casti/kapitoly/finalnu verziu/podobne projekty :D:D

26 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 21:39 | Reagovat

Jasné, jasné, Myz-chan sa v upíroch prosto vyzná! Pokojne si urob svoju postavu elegantného upíra, ja by som bola za niečo Francúzske, čo sa mena týka, no nič moc ma nenapadá, včera sa mi múza asi len na chvíľku zjavila a už jej zasa niet, ja mám hrozne prelietavú múzu :| . Hej, Yamitsu stretne v tom stredoveku upírov, nebude inak aj Chouchou vlastne upír? Že by nebola démon, ale upír, no... Sestra toho tvojho (každého súrodencujem, ksa :D).

Hi... Hi... Highlander v anime podobe? Omg, tina-chan! Teraz ja slintám nad klávesnicou!

Ale to k tomu, čo si podotkla, že by to mohlo byť viac tak, že by sa písalo spontánne a jedna by nevedela, ako dej v ďalšom príspevku zvrtne druhá, tak práve preto sme toto, čo sme tu teraz vymysleli, chceli s Myz-chan písať mimo PS len my dve spolu :D.

27 tina-chan tina-chan | E-mail | Web | 30. července 2008 v 22:40 | Reagovat

ahaaa :D sorry, asi by som mala travit menej casu na tom slniecku :D nejako to spomaluje moj uz tak pomaly mozocek :D hod si to do googlu :D asi i ja by som mohla.. chcem to dokukat! bo na tom anime show to nedavali cele! pcha...

AYAmee... ehm teda crystal, teda to je jedno, chapeme sa... sak nesurodencuj :D daj tam trochu nejakej zakazanej lasky :D:D napr. upir zamilovany do demona :D (juj, priznavam pozerala som nedavno underworld)... :D to len tak napad :D

28 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 23:07 | Reagovat

No a ku tomu menu upíra : vieš ako sa volá ten môj v tejto mojej rozpísanej poviedke? Christian de Léandre LaCroix xD Prehrabávala som francúzske mená a došla som ku tomuto. Ak sa mi nepodarí vyhrabať niečo iné a lepšie,tak chlapec skončí s tým menom,napokon tá poviedka je len pre mňa xD Hoci,to Christian by som mohla zmeniť xD

OK,takže pán de Léandre LaCroix : vysoký,čierne dlhé vlasy,mierne pokrútené,s neprirodzenými slabomodrými očami,až svietiacimi ... KONČÍM,to nie je fér,prečo sa mi STÁLE keď si spomeniem na elegantného upíra vybaví on?! (možno preto,že tak vyzerá). Ale stále,stále,stále,aj teraz keď premýšľam nad mojím upírom! -.-*

http://visual-destruction.skeleton-carnivale.net/

maiden/images/versailles-ls-kamijo.jpg

(Jedine môj pán de Léandre LaCroix má čierne vlasy,inak ...  idem sa s Kamijom hrať do grafického editora,muhehe)

Zabite ma dakto!

no a tina-chan! Hádam si nečítala celé tie naše eposy?! Máš môj obdiv,dievča! xDxD No a btw,Underworld je famózny film! xD Ale nebolo mi trikrát po chuti že to bolo zo súčasnej doby,do toho mi upíri nejdú xD V tomto bol lepší Van Helsing,tiež s Kate Beckinsale ako upírkou,nwm či si videla xD

Uu,zakázaná láska  - no,na druhej strane,dačo zamilované by tam mohlo byť xD Ale láska medzi Chouchou a upírom neprichádza do úvahy,lebo už je vytvorený pár upír + Yamitsu ... a vlastne,Chouchou je malé dieťa a môj XY nie je pedofil xDxDxDxD Ale mohli by byť súrodenci,ale aby sa veľmi nenarušilo to čo si,crystall, písala vyššie, o tých zámeroch Chouchou, že ostane posledná nesmrteľná,ak sa od nich nechceš odkloniť, tak Chouchou môže byť "tá zlá" upírka,také creepy little girl  xD

29 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 23:27 | Reagovat

Uf, Myz-chan, tak nad tým pictom som si aj ja trošku zaslintala, ty máš vyberaný vkus, páni :D!

A tina-chan, ty si to fakt čítala? Teraz som si to uvedomila, až to Myz-chan spomenula :D. Poooď s nami písať, tyyy ;)!

Nooo, a tam to s tou Chouchou, teda... Hm, tak máme dilemu, či to bude upírka či posledná nesmrteľná, och och... Hm, mali by sme si to ešte raz prejsť a zosumarizovať, už sa v tom mierne strácam a to sme ani nezačali. Možno je to práve v tom, že furt len vravíme, čo by mohlo byť a potom prídeme s niečím lepším a potom ešte lepším a potom neviem, ktoré to lepšie platí...

Čiže sa zopakujem :D.

Yamitsu a Shiroii - dvojičky. Shiroii je šedovlasý sexi mládenec, čo je stále zamknutý v izbe, nik nevie, čo tam robí. Len my :D. Hrajká sa tam s démonmi. Tak sa mu podarí vzkriesiť démona Chouchou (to ma práve napadlo, nooo ;)), ktorá vyčíňala kedysi v stredoveku, a začne vyčíňať i teraz na novo.

Chouchou ako prvú napadne Yamitsu, ale potom si Chouchou uvedomí, že by bolo výhodnejšie s Yamitsu sa baviť, tak ju trošku zmanipuluje, premaže jej pamäť bo čo a Yamitsu si bude myslieť, že sa úbožiak Chouchou zranila (to sa aj fakt mohlo stať, pri tom, ako Chouchou Yamitsu napadla), tak ju vezme ku nim domov na hrad, že nech sa polieči. Tam ju spozná Shiroii, no všetci ho majú za blázna, že ako také malé nevinné dievča môže byť démon, nech sa radšej ide liečiť.

V dedine ale začne séria brutálnych neobjasniteľných vrážd (samozrejme, že to Chouchou). Nakoniec si to inteligentná Yamitsu dá dokopy a chce proti Chouchou zakročiť, že sa spojí so svojou rodinou, no príde domov a tam tá krv, nik doma. Yamitsu nevie, čo má robiť, napadne ju, že by sa mohla vrátiť v čase do doby, kedy Chouchou prvýkrát vyčíňala a tam zistiť, čo ju vtedy zničilo. Tak sa vláme do bratovej izby, kde v dákej knihe čiernej mágie nájde kúzlo vrátenia sa v čase a vráti sa do stredoveku.

Čo sa miesta týka, bude to dedina, kde teraz žije, no na hrade, kde teraz bývajú, bude bývať Myzin elegantný upír s francúzskym menom! Yamitsu bude pátrať po Chouchou, a čakať na to, ako sa bude vyvíjať dej, nechce sa moc miešať, chce len vidieť, ako Chouchou zničiť, no zamiluje sa do Myzinho upíra a... A a...

Počkať, nerozprávam tu dáky iný príbeh?

Myslím, že by sme tam nemuseli mať tých nesmrteľných, keď tam máme upírov... Upíri budú nesmrteľní dostatočne :D... Alebo tam vopcháme i tých nesmrteľných?

Názor Myz-chan :D? Prípadne tinin ;).

30 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 23:42 | Reagovat

Gomene, to nenapadlo mňa, to, že Shiroii vyvolá Chouchou, ale Myz-chan, ja som to len updatedla, na to, že ju vzkriesi, čo je takmer to isté, nooo :D.

31 crystall crystall | E-mail | Web | 30. července 2008 v 23:46 | Reagovat

Ozaj, ozaj, čo keby sa primárny príbeh odohrával vlastne v tom stredoveku? Prosto že toto, v súčastnosti, to by bola len taká predpríprava. Bolo by to krátke, ako sú v súčastnosti, tak by príbeh len začal, no Yamitsu by sa preniesla do minulosti, a tam by sa len začal ten podstatný dej (ešte neviem aký, no :D). Hm, len Shiroii zostane v budúcnosti, mám ja ale smolu. Tak čo keby to teda on prežil, čo isto prežije, no potom by šiel do svojej izby, a to kúzlo, ktoré vyvolala Yamitsu by ho vtiahlo tiež do minulosti? Božeee, už moc fantazírujem, idem na Spiral, radšej :D. Pre dobro všetkých :D.

32 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 23:53 | Reagovat

OK,zosumarizujem to ja,čakaj dajaký román (doslova!)

Yamitsu a Shiroii sú súrodenci,pričom Yamitsu je taká,no,vieme,celá v čiernom,tichá,prosto divná a Shiroii stále niečo stvára v zamknutej izbe. Ale tuším by mali bývať v normálnom byte,nie na hrade,lebo predpokladám že to je už v dnešnom storočí,keď sa Yamitsu chce potom vrátiť v čase,aby boli dosť rozdielne prostredia - Yamitsu sa pôjde prejsť a stretne Chouchou,môže byť,že ju stretne v lese a práve pri tom hrade,kde kedysi býval Christian,dajme tomu. Chouchou bude celá zakrvavená - všetko mala premyslené,ovládla Yamitsu-inu myseľ a donútila ju aby ju zobrala ku nim domov. Shiroii Chouchou hneď spozná. Bude tvrdiť,že Chouchou je démon,nikto ho však nepočúva. Medzitým,bude otec Yamitsu rozprávať niečo o svojej mladosti - no,prečo by nemohol byť on ten nesmrteľný? - vieš,že za jeho "mladosti" Chouchou vyčíňala,presne na tomto mieste,len pár storočí dozadu - v tom čase budú tie správy o vraždách. Yamitsu si vďaka otcovi všimne súvislosti,akurát o tom bude premýšľať na prechádzke a keď na to príde,vráti sa a nájde dom v tom stave,nikto doma. Zájde šokovaná do bratovej izby,tam nájde to kúzlo,vráti sa do minulosti - a tu ma napadlo. Bude v minulosti lúštiť iba vzťah s Christianom a Chouchou? Prakticky by práve mohol prebiehať ten boj medzi smrteľnými,nesmrteľnými,bude tam aj ten môj upír,Chouchou a jej plány,Yamitsuin otec - a bude to v stredoveku,bude to mať isté čaro.Prosto ten boj,kt si popisovala vyššie. Popritom by bolo pekné dodať kus problematickej lásky,ako písala tina-chan - Yamitsu je zamilovaná do Christian,Christian sa však ráta ku nesmrteľným. A predsa nesmrteľný je aj jej otec a tí medzi sebou bojujú! Yamitsu môže riešiť dilemu,či Christian,do kt je zamilovaná,alebo jej vlastný otec. A aby sme neobišli Shiroii - a,tak ten sa buď zhodou okolností objaví v tom stredoveku,pretože mal tajomstvo o kt Yamitsu netušila,alebo tam bude ako normálny človek,ako Yamitsu a dostal sa tam takým spôsobom,že keď Yamitsu rozprávala kúzlo na vrátenie sa do minulosti - on bol v tej izbe,ale sa skrýval - a kúzlo pôsobilo na každého na okolí (prípadne si mohli premiestniť aj dajakú otravnú kamarátku zo školy,kt bude stresovať pri čo i len zmienke na krvavočervenú farbu xDxD) - a preto sa tam naraz objavil aj s Yamitsu.

Moja teória! ^^

Alebo keď nie,tak môžme napísať dve veci - jedna by bola presne to,čo si napísala vyššie a druhá by bola o nesmrteľných - a aby to nebolo absolútne od veci,tak môžu nadväzovať - ako že tam bude Yamitsuin otec s ešte malou Yamitsu a malým Shiroii-m,teda malými deťmi a do tohto by zase sadlo to,čo si písala,že matka chorá,deti ešte malé a otec nikdy nie je doma - preto z nich vyrástli takí "podivíni". A pritom bude ich otec bojovať s upírmi a inými nesmrteľnými ^^.

Uff,to je všetko! xDxD

33 Myzarey - chan Myzarey - chan | 30. července 2008 v 23:58 | Reagovat

crystall,teraz som prečítala ten komentár vyššie : a nemôžem z toho,ty si napísala že Shiroii-ho vtiahne to kúzlo do minulosti a ja presne to isté xDxDxDxD A presne to,že bol vo svojej izbe xDxDxD Dievča,tomu sa vraví trefa :D:D:D

Ja zas padám pozerať Hrozbu z temnoty xDxD

34 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 3:27 | Reagovat

Hehe, to bude telepatia, Myz-chan :D. Prosto telepatia :D. Krásne, krásne to je! A hej, myslím, že by mohli bývať v dákom baráku pod hradom v tej dedine a vždy bude každý na ten hrad čumieť s obdivom, môže to teraz byť skôr už ruina, no ako ako Yamitsu dojde do tej minulosti, tak ten hrad zrazu veľkolepý a býva tam taký sexi elegantný tajomný záhadný upír... Preboha, no ja by som bola v extáze, keby sa mi niečo také stane, omg!

Nooo, inak to s tým písaním dvoch vecí nie je až také zlé... Nadväzujúce príbehy, vymyslíme príbeh dlhý veky (keď si vezmeme, že sa to bude odohrávať i v minulosti a tak ;))! Ja to chcem začať písať, približne to máme, čo sa bude a má diať, viem, že písaním sa to dokryštalizuje, poďme na tooo! Začneš, hm, hm :D?

A ešte niečo som chcela, uf, strašne veľa toho píšeme, neviem, na čo skôr reagovať :D. Aha, to s tou babou, čo sa bude báť i krvavočervenej farby, prosto dáka hysterka, čo náhodou šla zaniesť Shiroiimu úlohy, bo sa jej páči a hodí ju to do minulosti s nimi, to je geniálne! Brutálne trio! Mlčanliví súrodenci poznačení detstvom takmer bez rodičov (ako si písala, otec nesmrteľný, matka chorá - ju inak zabijeme úplne, nie :D? ako, nič proti matkám, samozrejme :D) a ona, treba jej zohnať meno. Stále bude hysterčiť a báť sa i vlastného tieňa. Yamitsu ju nemá rada, Shiroii ju tiež nemá rád, no ona ho obťažuje, pretože sa jej páči... Mohla by to byť dáka barbie, prosto :D. Ale prekvapivo by som ju nechala ku koncu, aby si ju nakoniec i Shiroii obľúbil, mohli by skončiť spolu :D.

A áno, tam ten fight nesmrteľných by sa mohol inak odohrávať v tom stredoveku, a tam by sa mohol i rozhodnúť. Prosto by v ňom vyhral ich otec a zostal by ako posledný nesmrteľný. Potom by mal deti - Yamitsu a Shiroii a žil by si šťastne, dlho predlho...

No keďže sa oni traja (Yamitsu, Shiroii a barbie) presunú do minulosti, práve kedy prebieha ten zápas, no a bojuje tam ich otec, ale aj proti Christianovi, no do neho sa zamiluje Yamitsu, teraz má dilemu, či má nechať otca zabiť jej milovaného muža, pretože ona vie, že jej otec to vyhrá - samozrejme, že to vie, veď bola v budúcnosti, ona odtiaľ totiž je a vie, že jej otec žije. No ak by vyhral Christian a jej otec by zomrel, potom by sa ona logicky nemohla nikdy nerodiť, keď jej otec zomrie ešte v stredoveku. To by bola dilema ako hrom - buď obetuj otca, buď svoju lásku, buď seba. Alebo vlastne, keby jej otec zomrel, ona by sa len nemohla vrátiť do budúcnosti, lebo by so Shiroiim neboli. Jej by ani nevadilo asi zostať s tým sexi upírom...

Bože, úplne som sa v tom stratila, o čom to vlastne hovorím?

35 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 3:29 | Reagovat

* nikdy narodiť

36 Myzarey - chan Myzarey - chan | 31. července 2008 v 13:14 | Reagovat

Haha,ja som nad tým premýšľala! Dnes,keď ma sestra zase zobudila -.-* Čiže prakticky máme na svete ďalšiu teóriu (už asi stú xD)

OK,takže pokračujem v tom vyššie:

Sú stále v stredoveku,boj nesmrteľných pokračuje. Napokon ostanú posl. traja : Yamitsuin otec,upír a Chouchou - Chouchou však zmizne,prosto sa stratí z povrchu zemského,nikto o nej nebude vedieť.  Ostanú upír a otec - pod nátlakom Yamitsu,by som navrhovala,že prestanú bojovať - upír miluje Yamitsu,a otec má tiež rád svoju dcéru. Prípad Chouchou ostane nevyriešený a Yamitsu sa so Shiroii-om vrátia do prítomnosti,sklamaní že na nič neprišli - sú v prítomnosti a vedia že Chouchou žije - nájdu ju,Shiroii ju predsa vyvolal,môže medzi nimi byť určité puto,kt ju ku nim dovedie - takže prídu ku nej,môže mať dajaké strašidelné sídlo,kde bude ich matka a otec . O upírovi sa storočia nepočulo,preto si každý myslí,že je mŕtvy. Teda,na tom hrade budú proti sebe bojovať Chouchou a otec (Yamitsu so Shiroii-om ho vyslobodili). Jeden z nich vyhrá. Neviem,osobne by sa mi páčilo zabiť Yamitsu-inho otca (už sme v prítomnosti) a ostane Chouchou,presvedčená že získa nejakú odmenu - aká však bude prekvapená,keď sa nič nestane - to znamená,že upír je niekde nažive,nikto však netuší kde (mohol by byť niekde zničený,slabý,na tmavom mieste,nie v dosahu civilizácie)- teda ostávajú v hre Chouchou a upír - a tu by bolo dobré,keby boli oni dvaja súrodenci,Chouchou malá upírova sestra - zmenilo by sa to na súrodenecký súboj,oni sú v podstate rodina. A mohol by na scénu nastúpiť Shiroii - upír si musí uvedomiť,že on je len upír a Chouchou je niečo vyššie a nemá šancu - Shiroii sa vyzná do démonov a magických vecí,preto sa vráti ku svojím knihám (buď príde domov,hoci ten je v desnom stave,alebo by sme do toho dali trocha zábavy : Shiroii príde do knižnice,kde na neho každý divne zazerá,veď v stredoveku boli,dajme tomu rok,on a rodina je nezvestná a on odrazu akoby nič nabehne do knižnice xD). Keďže upír by v súboji s Chouchou prehral - Shiroii by ju mohol poslať het,do iného sveta,prosto sa jej zbaviť (tým by sme si mohli otvoriť dvierka pre prípadnú druhú časť,ak sa bude chcieť,ešte rozhnevanejšia démonka Chouchou sa vracia a jej konečná smrť).

A tú ich matku by sme mohli zabiť,tá nie je až taká dôležitá pre hlavný dej xD

Lebo inak je to dosť domotané : v stredoveku otec nemôže ostať posl.nesmrteľný,pretože by sa v prítomnosti nezjavila Chouchou,ale trčala niekde v pekle. Chouchou nemôže vyhrať,lebo potom by nebola Yamitsu a Shiroii - počkaj,prakticky môže ale,ako si napísala, Yamitsu so Shiroii-om by sa úplne vytratili zo zemského povrchu a existencie ľudstva (a tá ich popletená hysterická kamarátka,ak ju tam chceme, čo s ňou,keď v momente čo umrie ich otec sa vyparia aj Yamitsu so Shiroii-om? xD). Ale ak ostane Chouchou posledná,tak tým by sme vlastne nechali vyhrať zlo,pretože Chouchou potom nezabije už nikto. Ale upír ako víťaz neprichádza do úvahy,lebo je slabší (Yamitsu so Shiroii-om by mu pomáhali,takže teória že vyhrá on:Shiroii nájde jednoduchší spôsob ako zabiť Chouchou,žiadny súboj)Takže ako som napísala vyššie,Chouchou zmizne, a tí dvaja si dajú pokoj - vieš,ako bolo v Harrym Potterovi v trojke,keď Hermiona použila časovrat,išli ku Hagridovi a vlastne z tej Hagridovej chalupy ich vytiahlo ako niekto hádzal kamene cez oblok a trafilo ich to do hlavy a keď sa vracali v čase,tak sa ukázalo,že to vlastne boli oni (vo filme to tak bolo,normálne si nepamätám ako v knihe) - takže podobné by sa stalo tu - prítomnosť závisí od minulosti - pretože prítomný osud akoby sa zmenil s tým a počítal s tým, že Yamitsu so Shiroii-om urobia zmeny v stredoveku. To by bol prosto vopred daný osud.

No a poznámka na vyladenie: nepáči sa mi myšlienka,že by sa tu za prítomnosť malo považovať dvadsiate prvé storočie: možno začiatok toho minulého,alebo ešte polovica devätnásteho storočia,to už stredovek nie je,ale ani doba nebola tak pretechnizovaná ako dnes ^^

A ďalšia: hneď na začiatku,pred tým než Yamitsu našla Chouchou,Yamitsu sa išla prejsť do toho lesa,kde ju našla,nie? Tak to by bolo dobré,ale mohlo by byť,že presne v tom lese sú zrúcaniny toho upírovho hradu - a to by bol dôvod,prečo sa Chouchou objavila práve tam,niečo ju tam pritiahlo keď ju Shiroii vyvolal,narodila sa tam predsa - a tam,v tých zrúcaninách,mohol upír celý čas prebývať,ale vôbec sa neukazoval svetu,celý čas bol vo vnútri.

Fajn,mám pocit že práve som sa zamotala a stratila ja! xDxDxD

Jasné a upírove meno: buď tamto,ale Christian sa mi až tak  nepáči,tak ma napadlo meno Curtis de Francés (neviem veľa o čítaní francúštiny,ale predstavujem si že sa to číta ako "fransé" xD) ?

37 Crazy Crazy | E-mail | Web | 31. července 2008 v 14:50 | Reagovat

Nečítala som síce všetko, čo ste tu popísali, ale to, čo som čítala znelo fakt dobre. :) Až na to, že mi to neznie ako ten príbeh, čo sa tu začal, ale nejaký nový...najmä preto, že v stredoveku zrejme mobily nemali...

38 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 15:20 | Reagovat

Hej, Crazy, hej, my sme si pri vymýšľaní do postáv v tom našom príbehu spoločnom s Myz-chan vymysleli vlastný nový príbeh, čo budeme písať :D.

Nooo, Myz-chan, to sa mi hrozne páčilo, to s tým, že budú len traja, upír zmizne a si budú myslieť, že je mŕtvy. No keby v tom stredoveku zostali títo traja a nevedeli by sa poriešiť, Chouchou by zmizla a tak, mohli by si dať pauzu a súboj dohrať v súčastnosti, teda pokojne to môže byť tam to tvoje storočie pred nami :D. Čiže tým pádom by sa Yamitsu so Shiroiim mohli v poho narodiť, pretože ich otec by prežil až do ich súčastnosti. V ich súčastnosti, kam by sa potom vrátili, keď Chouchou len tak zmizne a upír (to meno s tým "fransé" - správne vyslovila :D -, je lepšie :D, Christian je trošku tuctové, hoci zlé nie je :D) v podstate tiež. No a dobojovali by to v prítomnosti, ako sa Chouchou vráti, ako ju Shiroii vyvolá. Tak Chouchou zabije toho ich otca po urputnom boji a ako si povedala, čaká odmenu, tá neprichádza, tak si Chouchou pomyslí, že príde neskôr a ide "oslavovať" na ten hrad (tam tá zrúcanina v lese, ako si povedala). Hm, urobím z tvojho upíra trošku sviňu (pokojne protestuj :D), ale mohli by to byť vlastne súrodenci, on a Chouchou, no nik by to sprva ako netušil :D. No upír sa na svoju rodinku vykašlal a býval si vo svojom hradíku v blahobyte, Chouchou mohla byť najprv milé dieťa, no rodičia jej zomreli (od hladu, mor, čo ja viem) a pri tom im bohatý upír-brat mohol pomôcť, no on sa viacej stará o seba, čo tam po dákych rodičoch-smrteľníkoch. Preto ho Chouchou znenávidí, závidí mu jeho hrad a tak. No a keď si v tej prítomnosti myslí, že je už mŕtvy, pretože je nižšie ako nesmrteľní, tak príde na jeho hrad, na tú zrúcaninu, prosto že teraz si ju nechá, jej brat je mŕtvy, bude z toho happy, prosto že vyhrala... No ako si povedala, tam ten upír zdevastovaný sa skrýva už celé veky, čiže ona ho tam nájde a bude z toho šoknutá, potom si povie, že je slabý, tak šup, zabijem ho. No Shiroii bude s Chouchou dáko spojený bo čo, ako si vravela, čiže pôjdu s Yamitsu za ňou a len-len Curtisa zachránia, potom by sa mohol vyliečiť a oni by mu mohli pomôcť Chouchou zabiť. Hm, to je happyend, to sa mi nepáči :D.

Ale inak to s tou knižnicou, že rok je preč a zrazu si docupitá do knižnice akoby sa nechumelilo, to je geniálny nápad! Maximálne vážne dielo plné krvi pretkané geniálne vtipnými scénami, to je báseň!

PS: Koľkokrát to ešte pomeníme ;))) ?

39 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 15:21 | Reagovat

Aha, ale zasa, ako som to ja teraz zosumarizovala, tam by moc nebol ten vopred daný osud ako v Harrym Potterovi filme 3 (v knihe si nemyslím, že to bolo brané ako vopred daný osud, tam tuším žiadne kamienky neboli, ale istá nie som ;)) a to sa mi zasa páči, táto myšlienka, hm...

40 Myzarey - chan Myzarey - chan | 31. července 2008 v 15:58 | Reagovat

Dobre,dobre,to je dobré!

A s Curtisom - ok,môže byť taký idiot ;) Ale keďže je to moja naj postava,a nechcem ho mať za čistého idiota celý čas xD Tak by mohol byť taký,ale len dovtedy čo stretne Yamitsu a zamiluje sa do nej - čo ja viem,ona bude zotrvávať u neho na hrade,aj so Shiroii-om (no,keď sa vrátia v čase do stredoveku,tak nebudú predsa stanovať na lúke xD),bude s ním viesť dajaké rozhovory a v ňom sa pomaly ale isto začne niečo lámať,to vlastne neovplyvní základnú už vytvorenú pointu - a to by možno mohlo dať rozum,prečo sa celý čas skrýval - myslel si, že keď bude trápiť on sám seba pár rokov (rozumej pár storočí xD),tak to odčiní a naraz príde jeho milá sestrička (takže ak nevie že je to jej sestra,tak keď budú bojovať napr,alebo ak Curtis nebude schopný ani toho,tak sa môže zjaviť dajaké znamenie,že súrodenci chcú bojovať medzi sebou,alebo ak máš nejaký nápad ako sa to potom zistí,sem s ním xD Alebo sa to kruto dozvedia až keď bude jeden z nich mŕtvy xDxD) a pokúsi sa ho zabiť.

A ten happyend - no,ani mne sa nepáči myšlienka žili šťastne až kým nepomreli ... koho zabijeme? xDxDxDxD Prakticky,ten spôsob ako zabiť Chouchou - mohol by spočívať v Curtisovej krvi,ako krvi vlastnej rodiny - prosto dajaký oltár so zložitým zariekadlom - je však isté,že keď sa zariekadlo vysloví,tak:

1. varianta,menej drastická: zabije to každého z Chouchou-inej rodiny,teda aj Curtisa - hlavne jeho,lebo je v tom jeho krv. V podstate to bude jeho trest za to,že sa správal ako sa správal. To bude taký polovičný happyend,lebo zlo bude porazené,ale umrie aj Curtis.

2.varianta,drastická: zabije to každého v okolí (teda celé sa to bude diať niekde na Chouchou-inom hrade) - tým pádom umrie aj Shiroii,Yamitsu,Curtis,Chouchou,všetci. A máme po happyende,ale zase pozabíjať každého na konci ... to asi nie xDxDxD

3.varianta: zatiaľ ma nič nenapadlo xDxD

41 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 18:13 | Reagovat

Bože, to som presne myslela, že Curtis sa pre Yamitsu polepší, som to nespomenula :D? A to ako bude trápiť sám seba pár rokov (storočí) na hrade práve preto, to je mrtne dobré!

Hm, tak by teoreticky radšej mohli vedieť, že sú súrodenci, no už to neriešia, keď sú pohádaní niekoľko rokov (viď storočí :D), už by ku sebe mohli byť ľahostajní.

Alebo vlastne nie, keď Chouchou sa chce pomstiť za to, že nepomohol ich rodičom.

Alebo nechce...

Nedopilujeme toto časom, ako sa to bude písať, možno sa to porieši samo :D.

A happyend. Ja som tiež proti :D. Hm, tvoje varianty, tá prvá je fajná, ale je to polovičný happyend, to je takmer ako happyend. A tá druhá, to je zasa také... moc drastické i na nás.

Ja by som ich nechala donekočnea pekne trpieť. Čo keby Curtis napokon predsa len dákym zázrakom prežil a bol by to zdanlivý happyend, čitatelia (ak sa dáky nájdu :D) by boli spokojní. No potom by prišiel epilóg, to by mohol rozprávať Curtis, bolo by to pre zmenu v budúcnosti. Pretože on zostane ako posledný nesmrteľný, bude už plnohodnotný nesmrteľný (a upír), prosto nijako už nikdy nemôže zomrieť, všetci milovaní, respektívne Yamitsu, hoci potom mohli mať i dáke upírčatká :D, už dávno, niekoľko rokov (viď storočí) mŕtva, on stále na tej svojej zrúcanine, aby sa nemusel s okolitým svetom stýkať a nemusel si nikoho obľúbiť - keďže ho Yamitsu naučila milovať, pretože by o neho časom i tak prišiel, pretože ostatní, bohužiaľ, smrteľní sú. Prosto by sa na veky vekov mohol trápiť!

To by bol aj riadne otvorený koniec, kebyže ho necháme nažive a potom sa tam v tej budúcnosti (hoci viem, ty nerada sci-fi, pretechnizované svety, ale takto by sme tam mali absolútne všetko :D) pôjdu dáke deti pozrieť na prastarú pamiatku do lesa, viď ruinu jeho hradu, kde sa on skrýva a tam sa spriatelí s dákymi krpcami a... No prosto to dajako bude pokračovať...

Hm, ale takto by to i tak vychádzalo, že chudák Curtis bude najväčší trpiteľ a to by som tvojej obľúbenej postave predsa neurobila :D.

Tak neviem, neviem...

42 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 18:15 | Reagovat

*do nekonečna pekne trpieť

* zázrakom prežil (viď vyhral nad Chouchou)

43 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 19:06 | Reagovat

Aaa, mám ďalšiu ideu! Táto ráta s variantou 1.

Čiže Curtis sa obetuje, aby mohli zabiť Chouchou... Počkať, práve mi to pokazilo celú pointu, to, že sa Chouchou konečne zbavia... Hm, tak čo keby Chouchou bola nesmrteľná a Curtis upír, čiže Curtis je nižšie a je slabší, tak to zabije len jeho, ju to môže len zoslabiť, čiže Chouchou si myslí, že je posledná nesmrteľná.

Ibaže Yamitsu by mohla zostať s Curtisom tehotná a narodil by sa jej malinký upírček, všetko dobré by zdedil po tatovi, čiže by nakoniec bola Chouchou nie posledná, ale musela by ešte zničiť Curtisovho syna, to by ale bolo už druhé pokračovanie, prvý príbeh by sme uzavreli tak, že sa Curtis obetuje a Chouchou bude zničená, hoci nezomrie, bude oslabená, tak sa nad ňou Yamistsu so Shiroiim zľutujú, Yamitsu i tak bude oplakávať Curtisa a jeho veľkú obetu, no Chouchou prosto dajak unikne, ukecá ich, že je zranená zo smrti brata a tak, ale nebude to myslieť úplne vážne...

To je prosto koniec prvej časti, že zlo je v podstate potrestané, Curtis, náš miláčik, ale zomrel.

No a druhá bude časť už o tom jeho malom synovi. Napríklad, že by bol už tínedžer a prosto sa tam opäť pripletie Chouchou a zasa sa riešia.

Inak, keď som z Yamitsu na konci urobila tehotnú osobu, oni budú už dospelí?, myslím Yamitsu a Shiroiia, upír je dospelý dosť :D.

Koľko budú mať inak rokov (ak by sme aj to tehotenstvo nepoužili)?

44 Myzarey - chan Myzarey - chan | 31. července 2008 v 20:47 | Reagovat

Ááá crystall,to je úžasné! Jedno lepšie ako druhé! xD

Ja skôr za prvú variantu,lebo Curtis prežije,hoci by naveky trpel,ale keď to niekomu vadí,tak len jemu (Myz si bude v snoch predstavovať ako ho utešuje xDxDxD)

Hoci aj tá druhá sa mi pozdáva,to na druhej strane by som nemusela písať/čítať utrpenie Curtisa xD To je domotané xD

Alebo by sme koniec mohli zatiaľ nechať tak - i tak kým dojdeme na koniec to tuším bude hotový román,pri ktorom by sa mohol aj 800 stranový HP mohol skryť (ok,trochu preháňam xD),lebo myslím (som si istá),že ako sa rozpíšeme prídeme na ďalších tisíc vecí a variánt,veď teraz prešlo pár dní a stihli sme to celé obmeniť minimálne desať krát a prišli sme na ďalších sto vecí čo-by-ako-mohlo-byť xD Prosto hl pointu máme,takže nemali by sme písať ja o tom a ty o tom xD

Ozaj,keď sa Yamitsu so Shiroii-om a ich hysterickou kamarátkou vrátia do stredoveku,tak by mohlo platiť pravidlo že nebudú môcť rozprávať o prítomnosti,živote v kt normálne žijú,lebo by bolo hlúpe keby prišli do stredoveku a začali kecať "Ocko,my budeme mať taký dom a takú mamu a v budúcnosti budeš robiť to a to,a budeš to a to a budeš taký a taký",pretože tým by mohli natoľko zmeniť vlastnú budúcnosť,že by sa prestali sami spoznávať xD Chápeš,ich otec je stále preč,oni s tým vyrástli a keby mu v minulosti povedali že to tak bude,otec sa psychicky zmení a napraví to a teda v prítomnosti a by sa deťom viacej venoval a to by už neboli naša divná Yamitsu a náš divný Shiroii. Rovnako Yamitsu nemôže prísť za Curtisom a zahlásiť že v budúcnosti o ňom ani chýru,ani slychu a z jeho hradu je zrúcanina a že Chouchou stále žije a to je pár storočí za tým všetkým xD

A myslím,že Yamitsu a Shiroii by mohli mať okolo 18-19,ani deti,ani poriadne dospelí,to ani nie je až také blbé že Yamitsu a dieťa,ak teda (v jednej anime skončila jedna baba,hl.postava na konci tehotná a to mala 16 a nebola ani štetka,ani hlúpa,tak 18-19 je ešte dobré xD). A 20 sa mi zdá veľa a 17 málo xD

No a ešte,aké mená dávame otcovi,matke + iným kt sa tam vyskytnú? Dajaký nesmrteľní tam isto ešte budú,prípadne dajaké nižšie nezaujímavé postavy a lá sluhovia (stredovek) a podobne. Hoci tým menej zaujímavým postavám,to by mohlo byť jedno,čo koho napadne,ale tým nesmrteľným by trebalo dajaký zoznam (nevieme koľko ich tam bude a ani rozlíšiť,že ktorý bude kt) a potom sa prosto vyberie meno kt sa bude páčiť a tak sa bude volať daný človek xD

45 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 21:52 | Reagovat

Hej, hej, aj ja si myslím, že sa nám to časom dorisuje, ako budeme písať, čiže koniec a všetko necháme tak, stačí nám táto pointa. Plus vek schvalujem, veľmi sa mi páči, 18-19, to je ideálne, teda, pre naše postavy :D. Aj to s tým, že nemôžu hovoriť v minulosti o ich prítomnosti, čiže budúcnosti, lebo by narušili časové kontinuum (to mám z Heroes ;)), to je tiež veľmi dobré.

No, navrhujem, aby sme si sem ešte vypísali tie mená, ktoré by inak mohli byť mnohonárodné, pretože tí nesmrteľní budú z celého sveta, aby sme potom mali z čoho čerpať a môžeme aj začať písať :D.

Budeme to inak písať tu, na tomto blogu a tak ako normálne Puzzle Story, len vo zvlášť rubrike a potom to ešte dopilujeme (asi tak ako v Puzzle Story sa každý mesiac prepisuje príbeh dokopy), že si to celé prečítaš ty a celé si to prečítam ja a doopravujeme tam chybky, prípadne niečo doplníme :D. Toľko technická stránka, vraciam sa k menám...

Tu si teda ešte vypíšeme dáke mená, ktoré budeme používať v priebehu príbehu, no ak nás napadne dáka cool bočná postava, pokojne sem môžeme napísať, okis :D.

46 crystall crystall | E-mail | Web | 31. července 2008 v 22:01 | Reagovat

Dám dáke mená, čo mám po ruke (ja si zapisujem mená, nerieš, mám veľa postáv vo veľa príbehoch, čiže mám databázu a ak databáza zlyhá, vždy je tu latinský slovník a bujná fantázia ;)):

PS: Ale niektoré sú vadné :D.

MISUZU (to sa mi hrozne ľúbi, neviem prečo, heh :D)

IANAS

ANTONELLA

AMNAEL

ARISTIDE

(G)AETAN

CHARISSE

CASIMIR

DORIAN

ECATERINA

FUCHSINE

GEMMA

GALVIN

HONORINE

IZMIR

JUTTA

JERALDINE

LUCILLE

LAURENT

MARLENE

MIRANDA

MADELLINE

MALENNA

PETRISHA

SOLOMON

SENDHIR

SYLPHIEL

TERENCE

THYMNIA

VERANA

WALLERA

YVONNE

ZEINNE

Samozrejme, dá sa to ešte poupravovať, to ktoré meno, keby bolo treba :D.

47 Myzarey - chan Myzarey - chan | 1. srpna 2008 v 1:03 | Reagovat

o.O Normálne začínam mať vážne podozrenie,že ty čítaš myšlienky,alebo si dajako príliš telepatická,počúvaj xD Ja som si dnes vážne vravela že ty by si rovno mohla prepísať celý ten článok,lebo tie komentáre sú poriadne od témy,na meno sa síce spočiatku prišlo,ale napokon schytalo úplne iné miesto a zvrtlo sa to na niečo úplne iné xDxDxD Dojdem sem teraz a prepísaný článok xDxDxD

No,ku tým menám: sú úžasné! (mojím favoritom je Marlene,milujem to meno xD) Poprípade je taká stránka behindthename.com tuším,možno to poznáš,tam je neskutočne veľa mien a navyše sú rozdelené do kategórii,francúzske mená,anglické,dokonca aj také že indonézske a podobne,čiže to by mohlo inšpirovať tiež. ^^

A ku tým nesmrteľným. Len tam nedávajme dajakého japonského/čínskeho/kórejského nesmrteľného,všeobecne niečo šikmooké, lebo kto ich potom zabije,všakže (predstaviť si zabíjať japonca,no to teda nie! )xDxDxD

A ozaj,kde sa to celé vlastne odohráva? Tá otázka mi vŕta v hlave už dlhšiu dobu xD Vieme kedy,ako,prečo a nevieme KDE xD

48 crystall crystall | E-mail | Web | 1. srpna 2008 v 1:43 | Reagovat

Myz-chan, ta aj ja už uvažujem, či to s tou telepatiou nebude fakt pravda :D.

A samozrejme, že sa nebude zabíjať žiaden šikmookí, omg, kto by si to len dovolil?!

Tú stránku nepoznám, no bežím tam :D!

A aha, nooo, ako kde... Hm, kde? Ta dedina na konci sveta, dakde už v horách, okolo les a v jeho samom srdci tá ruina Curtisovho hradu. To nestačí na kde :D? ALPY! Francúzske Alpy! Švajčiarskooo! Aký bol stredovek vo Švajčiarsku o.O ? Tak ja neviem, tvoje nápady :D?

49 crystall crystall | E-mail | Web | 1. srpna 2008 v 2:05 | Reagovat

Myz-chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! To ti musím povedať! Nevravela si minule, že máš dáky zálusk na dákeho kórejského herca? U Polly som našla jednu kórejskú reality šou, volá sa We got married :D! Prosto tam popárujú celebritky (kórejské) a nechajú ich užívať si pseudomanželstvo. Niektorí sa tam poznajú len z videnia, niektorí vôbec :D. Tuším si to pozriem... A neviem, prečo ti to hovorím, už vôbec nie, prečo práve sem :D.

50 Myzarey - chan Myzarey - chan | 1. srpna 2008 v 2:45 | Reagovat

To s tou telepatiou to BUDE pravda,lebo to Švajčiarsko ... milujem Švajčiarsko! Nie som proti,to by mohlo byť,dakde na hraniciach s Francúzskom xD

Omg,crystall,tá reality show vyzerá zaujímavo xDxD A kórejci,áááh ... nevieš či berú len kórejky? xDxDxDxD

Ozaj,ten kórejec (kórejčan? netuším o.O pozde v noci xD) o kt som vtedy kecala,Lee Jun Ki xD  (a keď sme pri ázijských chlapčekoch - nedávno som vlastnej babke ukazovala fotku Gackta,vieš čo mi na neho povedala? že je pekný o.O Moja matka sa nad ním tiež rozplývala (až mu výjde ten film Bunraku kde hrá spolu s Joshom Harnettom,matka rozkázala nájsť to,lebo to chce vidieť,že Gackta a Josha v jednom filme,to je hriech nevidieť o.O no,súhlasím a chce to originál anglicky,Gacktova angličtina je ... no... teda jasné že nemôže kecať s chybami,ale ten prízvuk ... japoncom nikdy nerozumiem ani obyčajné "yes" po anglicky xD),kamošky sú z neho tiež hotové,do pekla aj s Gacktom,každého dostane! xDxD)

OK,ten kórejec:

1. http://media.photobucket.com/image/lee%20jun%20ki/

linh_my_love/lee1510a3.jpg?o=268

2. http://media.photobucket.com/image/

lee%20jun%20ki/luh_vley/439fdb6e7a8b37jg.jpg?o=458

3. http://media.photobucket.com/image/lee%20jun%20ki/

lilogurloforever/LEe%20jUn%20kI/LeeJunKi10.jpg?o=576

that's all ... tiež tak kvalitne k veci xDxDxD

51 crystall crystall | E-mail | Web | 1. srpna 2008 v 3:22 | Reagovat

Počkať, na tie fotky sa idem pripraviť (dala som si predsa len ešte tú čelenku, nech mi do ksichtu nepadá odrastená, viď teraz EMO, ofina a niečo aj vidím)...

Ten film mi onak potom, až bude, pripomeň ;).

Áááááááááááááááááááááááá, ufff! Tak kórejci... Omg... Ešte stále mám otvorenú pusu! Aj by mi tam dáky komár vletel, kebyže nemám Raid do zástrčky s muškátovou vôňou a i tak žiaden muškát necítim...

Bože, aha čo kecám, takýmito vecami ma nemôžeš takto neskoro v noci bombardovať! Vieš, aké strašné (alebo strašne pekné, mucheche!) sny mi môžeš takto privodiť?!

^^;

52 Myzarey - chan Myzarey - chan | 1. srpna 2008 v 20:33 | Reagovat

Haha,takže z tvojej reakcie súdim že Lee Jun Ki by stál za hriech (a nie len za jeden,ale je pravdou že za to smilstvo najviac ... xDxDxDxD ok,ja nič,ja anjel O:) xDxD) Aj s ním treba vyhrabať dajaký film a pozrieť sa na to (potom Myzarey skončí neschopná zatvoriť pusu do konca jej života) xDxDxD

53 crystall crystall | E-mail | Web | 2. srpna 2008 v 0:57 | Reagovat

Myz-chan, ty pokušiteľ! :D

54 crystall crystall | E-mail | Web | 3. srpna 2008 v 0:50 | Reagovat

SOLANGE

To je ďalšie meno do zbierky. Btw, čo takto už začať písať :D. Len mám otázku, ktorou scénou mienime začať :D. Inak, pokojne začni, ak chceš, prenechám ti to (keď som ja už raz začínala a síce písať náš spoločný Puzzle Story, nech to nie je vždy len na mne :D).

55 Myzarey - chan Myzarey - chan | 3. srpna 2008 v 1:16 | Reagovat

OK,začnem ja ^^ Ale teraz už nie,dakedy neskôr (tým myslím že pôjdem spať,zobudím sa a pustí ma sem mama),čo je v mojom  ponímaní akoby zajtra (ale je to vlastne dnes xD). A tuším by sme mohli začať od dajakej úplne nevinnej scény,Yamitsu so Shiroii-om práve raňajkujú,obedujú,večerajú,to je jedno,prosto dajaká bežná scéna,nezačneme hneď akciou xD

56 crystall crystall | E-mail | Web | 3. srpna 2008 v 3:20 | Reagovat

Ok, teším :D.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama